Fighjendu u futuru di a signalizazione digitale indoor

Fighjendu u futuru di a signalizazione digitale indoor

Nota di l'editore: Questu hè parte di una serie chì analizza e tendenze attuali è future in u mercatu di a signalizazione digitale.A prossima parte analizà e tendenze di u software.

dvbsabswnbsr

A segnaletica digitale hà sviluppatu rapidamente a so portata in quasi ogni mercatu è zona, in particulare in casa.Avà, i grandi è i picculi rivenditori utilizanu a signalizazione digitale in più numeru per publicità, spinta a marca per migliurà l'esperienza di i clienti, secondu u Rapportu di Tendenze Future di Digital Signage.Hà trovu chì dui terzi di i retailers indagati anu dettu chì a marca mejorata era u più grande benefiziu di a signaletica digitale, seguita da un serviziu di u cliente megliu di 40 per centu.

Nordiska Kompaniet, un rivenditore in Stoccolma, Svezia, per esempiu, hà implementatu un signage digitale cù bande di pelle bronzata intornu à a cima è appiccà quelli à u muru per creà l'illusione chì a visualizazione era appesa da a banda.Questu hà aiutatu i display à integrà cù l'immagine generale di marca sobria è di alta classe di u retailer.

À un livellu generale, u spaziu di signage digitale di l'internu vede megliu display per migliurà a marca, è megliu strumenti di ingaghjamentu per migliurà l'esperienza di u cliente.

Mostra megliu

Una tendenza maiò hè un alluntanamentu da i display LCD versu i display LED più avanzati, secondu Barry Pearmen, manager di vendita interna, Watchfire.Pearman hà sustinutu chì a diminuzione di u costu di i display LED aiuta à guidà sta tendenza.

I LED ùn sò micca solu più cumuni, ma ancu più avanzati.

"I LED sò stati intornu per un bellu pezzu, cuntinuemu à spinghje piazzi sempre più stretti, avvicinandu i LEDS sempre più vicinu", hà dettu Brian Huber, direttore di squadra creativa, Watchfire, in una entrevista."Sò andati i ghjorni di solu quellu signu di lampadina giganti chì mostra solu 8 caratteri à u tempu".

Un'altra grande tendenza hè a spinta versu i schermi LED di vista diretta per creà esperienze più immersive è stupente, secondu Kevin Christopherson, direttore di marketing di produttu, NEC Display Solutions.

"I pannelli LED di vista diretta sò altamente persunalizabili è ponu creà esperienze chì circundanu l'audienza o creanu punti di focus architettonicamente captivanti", hà dettu Christopherson in a so entrata per u Rapportu 2018 Digital Signage Future Trends. A visualizazione distante per i posti più grandi, i pruprietarii ponu aduprà dvLED per furnisce una sperienza completamente unica è memorable.

Strumenti di impegnu megliu

Basta avè una visualizazione più luminosa ùn hè micca abbastanza per offre migliori esperienze in interni.Hè per quessa chì i venditori di segnaletica digitale offrenu sistemi di analisi sempre più avanzati per acquistà insights chjave in i clienti, per pudè impegnà megliu.

Matthias Woggon, CEO, eyefactive, hà indicatu in a so entrata per u Rapportu di Tendenze di Digital Signage Future Trends chì i venditori utilizanu sensori di prossimità è e camere di ricunniscenza facciale per identificà l'infurmazioni chjave nantu à un cliente, cum'è s'ellu si guardanu un pruduttu o un display.

"L'algoritmi muderni sò ancu capaci di detectà parametri cum'è l'età, u sessu è l'umore analizendu l'espressioni faciale nantu à i filmati di a camera.Inoltre, i touchscreens ponu misurà tocchi nantu à cuntenutu specificu è ponu valutà u rendimentu esatta di e campagne di publicità è u ritornu di l'investimentu ", disse Woggan."A cumminazione di ricunniscenza facciale è tecnulugia di u toccu permette di misurà quante persone reagiscenu à quale cuntenutu è facilita a creazione di campagni mirati è ottimisazione sustinuta".

A segnaletica digitale offre ancu esperienze interattive omnicanale per impegnà cù i clienti.Ian Crosby, vicepresidentu di vendita è marketing di Zytronic, hà scrittu in a so entrata per u Digital Signage Future Trends Report nantu à Ebekek, un venditore di prudutti per a mamma è u zitellu in Turchia.Ebekek usa un signale digitale interattivu per integrà l'ecommerce è a vendita assistita.I clienti ponu navigà in tutta a gamma di prudutti è fà una compra indipindente o dumandà aiutu à un assistente di vendita.

L'indagine per u rapportu Digital Signage Future Trends 2018 hà cunfirmatu sta tendenza di cresce l'esperienze interattive.U 50 per centu di i rivenditori hà dettu chì anu trovu touchscreens assai utili per a signalizazione digitale.

A tendenza generale più grande cù tutti questi esempi, hè a spinta versu i media più reazionari, secondu un blog 2019 Digital Signage Future Trends Report di Geoffrey Platt, direttore di RealMotion.

"Queste tecnulugia interattive emergenti necessitanu tutte un elementu cumuni.A capacità di creà, analizà è reagisce in un mondu chì richiede soluzioni basate in tempu reale ", disse Platt.

Induve andemu ?

In u spaziu internu, a segnaletica digitale hè diventata più grande in termini di display più grande è più grande cù software innovativu è più chjuchi, postu chì i magazzini Mom and Pop implementanu schermi più simplici in un numeru più grande.

Christopherson hà sustinutu chì l'utilizatori finali è i venditori di signage digitale anu sviluppatu suluzioni chì creanu un publicu impegnatu.U prossimu grande passu hè quandu tutti i pezzi cadenu in u locu, è cuminciamu à vede implementazioni veramente dinamiche inundate in u mercatu per e cumpagnie grande è chjuche.

"U prossimu passu hè di mette u pezzu analiticu in locu", disse Christopherson."Una volta chì a prima onda di sti prughjetti di u sistema cumpletu hè cumpletu, pudete aspittà chì sta pratica si sparghje cum'è un focu salvaticu postu chì i pruprietarii vedenu u valore supplementu chì furnisce".

Image via Istock.com.


Tempu di Postu: Aug-02-2019