Hospital felice cù segni lisci

Hospital felice cù segni lisci

Sapete chì a signalizazione di l'istituzioni medichi è l'uspitali pò ghjucà un rolu enormu in minimizzà u stress di e persone in u statu più vulnerabile?

HPCN6DON3MF2[RT_2WNUPRV

Segnaletica di salute
Ciò chì hè unicu di i fornituri di assistenza sanitaria hè chì sò unu di i pochi prufessiunali chì anu bisognu à esse cumpetenti in e populazioni più vulnerabili ogni ghjornu.

Ancu s'ellu andà in l'uspidale o riceve trattamentu pò esse una sperienza difficiule per i pazienti è e so famiglie, l'usu currettu di i segni pò riduce assai l'estresse di l'esperienza.Per quessa, rende ancu più faciule per i prufessiunali medichi di cura, assiste è trattà.

Pone u tonu
Da u mumentu chì u paziente entra in a vostra porta, un mudellu di finestra luminoso è invitante hè stabilitu, cusì stabilisce u tonu.I culori dolci è l'imaghjini sereni in l'area di ricezione è a sala di trattamentu ponu aiutà à calmà i pazienti nervosi è à migliurà u so benessere.

A

Modu di visualizazione
In una emergenza, nunda ùn hè più stressante chì ùn sapete induve andà, cusì pudete aduprà wallpaper per creà punti d'interessu è signali per a ricerca di basa in a vostra facilità.(I grafici murali sò ancu un modu perfettu per distraisce i ghjovani pazienti!).


Tempu di Postu: Mar-10-2021