Induve hè l'opportunità per a trasfurmazioni di i ghjucatori di publicità LED esterni purtati da l'onda 5G crescente?

Induve hè l'opportunità per a trasfurmazioni di i ghjucatori di publicità LED esterni purtati da l'onda 5G crescente?

Nta l'ultimi anni, u mercatu di signage digitale mostra una scena prusperante, è i dispositi di visualizazione di u terminal, cum'è schermi LED di picculi pitch, schermi LED di pali di luce, è macchine publicità LED outdoor anu dimustratu una tendenza splusiva.Cù l'avventu di l'era 5G, u mercatu di signage digitale hà introduttu un aiutu putente, una nova visione da un cuncettu intelligente à una realità, è seguitarà a tendenza 5G per vulà più altu.

Pigliate u sviluppu relativamente caldu di e macchine publicità LED outdoor in u mercatu attuale, e restrizioni di a rete sò un fattore assai impurtante.Certi insiders di l'industria dicenu chì i ritardi di a rete, i fallimenti è altri prublemi anu affettatu l'esperienza di l'utilizatori, ma l'avventu di 5G significa più A velocità di a reta veloce è a cunnessione di a rete stabile sò senza dubbitu un grande impulsu à a macchina di publicità LED fora di l'utilizatori, è hà ancu introduttu. in una nova opportunità per u sviluppu di l'industria.

Induve hè l'opportunità per a trasfurmazioni di i ghjucatori di publicità LED esterni purtati da l'onda 5G crescente?

Si pò dì chì 5G ùn solu aumenterà a vitezza di a reta, ma aiuta ancu à unificà i normi di l'industria di publicità LED outdoor, rompe i limiti di l'applicazioni di visualizazione di l'infurmazioni, è permette l'interazzione di dati è l'interazzione di serviziu.Da un unicu dispositivu di visualizazione intelligente à una interconnessione intelligente à grande scala, 5G furnisce e cundizioni basi per l'interconnessione di tuttu.

U cummerciale 5G lancia u modu sprint, da l'atterrissimu tecnulugicu à l'atterrissimu cummerciale, ùn solu hà apertu un novu percorsu per a signalizazione digitale, ma hà ancu migliurà assai l'applicazione di l'equipaggiu di visualizazione di u terminal, rendendu e so prospettive di sviluppu più larghe.Ùn ci hè dubbitu chì per e macchine di publicità LED outdoor, 5G cum'è una misura di cumunicazione basica accelerà a so crescita splusiva.

Di fronte à l'onda crescente di 5G, parechje cumpagnie di schermi anu cuminciatu à coglie l'uppurtunità di stu cambiamentu è pruvate à guadagnà un postu in u paisaghju di a signalizazione digitale.À mezu à elli, Tailong Zhixian hè attivamente implementatu u mercatu di segmentu di publicità LED outdoor, è hà prughjetti di sbarcu in u campu 5G, u campu di a cità intelligente, u campu di u polu di luce intelligente, ecc. scene., Intelligente.

Ovviamente, l'emergenza di e tecnulugii emergenti 5G tira i cori di u sviluppu di a signalizazione digitale, è e prospettive larghe di publicità LED all'apertu chjamanu ancu più cumpagnie per entre in i ranchi di l'Internet di Tuttu.À u listessu tempu, l'imprese chì piglianu l'uppurtunità di mette in prufundità senza dubbitu accelerà u sviluppu di l'industria.


Tempu di post: 01-09-2021