Tipi è caratteristiche di e macchine di publicità

Tipi è caratteristiche di e macchine di publicità

Cum'è un mediu di propaganda indispensabile in u mercatu, a macchina di publicità hè a scelta principale di i cummircianti.In generale copre pavimenti, centri commerciali, buttreghi di tè di latte, stazioni, posti d'uffiziu è altri publicità, è prumove attraversu video, stampe, testu, picculi plug-in è materiali multimediali..

1. Introduzione à i tipi di machini di publicità

Sicondu u modu di visualizazione, hè divisu in: publicità verticale, publicità horizontale, publicità split-screen, publicità specchiu cumpostu, etc.

Sicondu u scopu di l'applicazione, hè principalmente divisu in: publicità interna, publicità esterna, publicità di custruzzione, publicità di veiculi è cusì.

Sicondu a funzione, hè principalmente divisu in: macchina di publicità stand-alone, macchina di publicità in linea (4G / WIFI), macchina di publicità toccu, macchina di publicità Bluetooth, macchina di poster digitale, etc.

Tipi è caratteristiche di e macchine di publicità

2. U rolu è e caratteristiche di a macchina di publicità

1) Display di infurmazione diversificata U disignu di a macchina di publicità pò sparghje una varietà di infurmazione media;cum'è u testu, l'audio, l'imaghjini è altre informazioni, pò fà publicità ignoranti è astratti più vivi è più umani.

2) Una larga gamma di applicazioni U ghjucatore di publicità hà una larga gamma di applicazioni, è pò esse usata in grandi supermercati, club, piazze, alberghi, agenzie di guvernu è case.U so cuntenutu di publicità hè assai efficace, rapidu per aghjurnà, è u cuntenutu pò esse cambiatu in ogni mumentu.

3) Al di là di i limiti di u tempu è di u spaziu.L'ultimu scopu di i ghjucatori di publicità hè di occupà a parte di u mercatu di publicità.I so attori di publicità ponu superà i limiti di u tempu è di e restrizioni di u spaziu per realizà a diffusione di publicità, in modu chì l'annunzii ponu esse disseminati da e restrizioni di u tempu è di u spaziu per a publicità.

4) Prutezzione ecunomica è ambientale.A publicità attraversu e macchine di publicità pò rimpiazzà i volantini, i ghjurnali è i publicità TV.Da una banda, pò riduce i costi di stampa, di mailing è di publicità TV caru.Per d 'altra banda, e carte CF è e carte SD ponu esse scritte parechje volte per riduce i scambii multipli.Perdita.


Tempu di Postu: 17-Nov-2021