Chì ghjè u rolu di u ghjucatore di publicità LCD in hotel è ristoranti?

Chì ghjè u rolu di u ghjucatore di publicità LCD in hotel è ristoranti?

Cù u sviluppu di u tempu, u sviluppu suciale hè sempre più inseparabile da l'usu di macchine publicità LCD.Macchine di publicità LCD ghjucanu un rolu vitale in a prumuzione di l'imaghjini di a marca è a prumuzione di i prudutti di l'imprese è di l'imprese.Allora cumu utilizà e macchine di publicità LCD?

1. Pone un traspurtadore interattivu à l'entrata di l'hotel, chì pò fighjulà è ghjucà è trasmette ininterrottamente u cuntenutu di u serviziu è u cuntenutu di u menu di l'hotel, per chì i clienti volenu sperimentà è manghjà in un sguardu, è ancu attraversu a macchina di publicità LCD Cù u funzione di interazzione toccu, i clienti ponu selezziunà indipindentamente i servizii chì volenu, migliurà ancu l'efficienza è u voluminu di transazzione di l'hotel.

2. Mettite a macchina di publicità LCD in u dipartimentu di ristorante di l'hotel.I clienti ponu selezziunà indipindentamente l'infurmazioni alimentari chì li piace à manghjà, sceglie l'ordine è a velocità di leghje l'infurmazioni per elli stessi;ponu ancu fà ricerche d'infurmazioni, stabilisce transazzioni non-cash, è stampà cuponi.Aspetta.Questu aumenta assai l'esperienza di pranzu di u cliente, aumenta u piacè di pranzu di u cliente, è ancu migliurà a rata di successu è u voluminu di transazzione di e transazzione alimentaria.

Chì ghjè u rolu di u ghjucatore di publicità LCD in hotel è ristoranti?

3. Aduprate a macchina di publicità intelligente per lucidare i scarpi in u lobby, in modu chì l'ospiti ponu guardà l'articuli di serviziu di l'albergu quandu sò lucidati i scarpi, è infine selezziunate i servizii chì anu bisognu, in modu chì i clienti ponu gode di i servizii è fà brillanu l'ospiti. illumina i so visi..

4. Aduprate a macchina di publicità LCD in u lobby di catering per permette à i clienti di fighjà l'operazione di a cucina mentre stanu aspittendu per urdinà u pastu, in modu chì l'invitati ponu manghjà à l'aise è cumprà cunfortu.U sopra hè nantu à cumu utilizà a macchina di publicità LCD in catering hotel per attruverà i clienti.Spartemu a spiegazione quì.In l'era di l'infurmazione, a migliione cuntinua di a catena di l'industria, chì hè cunnisciuta com'è "quintu media", hè gradualmente entra in i ranchi di i media mainstream.

U lettore di publicità LCD hà un spaziu di mercatu enormu in u futuru, è diventerà un elementu vitale in a futura custruzzione urbana è cuntribuisce più energia à u sviluppu tecnologicu di a cità.Pò esse appiicatu in più lochi è portanu publicità è diffusione per più prudutti è servizii.Crearà un valore di publicità per più cumpagnie è individui, è porta più publicità eccitanti à u publicu.E macchine di publicità LCD daranu una nova onda di publicità, purtendu un grande aiutu à l'imprese è l'individui


Tempu di post: 18-10-2021