Chì ghjè a diffarenza trà u lettore di publicità interna è u lettore di publicità esterna?

Chì ghjè a diffarenza trà u lettore di publicità interna è u lettore di publicità esterna?

Chì ci hè a diffarenza ?

Cù e so funzioni putenti, l'apparenza stylish è u funziunamentu simplice, assai utilizatori prestanu attenzione à u so valore è sò largamente usati in tutti i campi di a vita.Parechji clienti ùn cunnosci micca a diffarenza trà a publicità esterna è a publicità interna, è cumprà a ceca.Oghje vi presentà brevemente e diffirenzii trà elli in modu chì ognunu pò capisce u so scopu.

 

1. Diversi lochi di usu

Littiralmenti, e macchine di publicità esterna sò aduprate in ambienti esterni, cumplessi è cambianti, cum'è centri commerciali, cumunità, parchi è lochi scenici.Sò tutti fora, u clima è u clima sò cambiati, cù u sole è a pioggia in l'estiu, è u ventu è a pioggia in l'invernu.Macchine di publicità interna sò principarmenti aduprate in casa, cum'è ascensori in edifici, supermercati, catene di magazzini, cinema, metro, stazioni, banche, ospedali è altri lochi.

Chì ghjè a diffarenza trà u lettore di publicità interna è u lettore di publicità esterna?

2. Differenti esigenze funziunali

L'ambiente di l'internulettore di publicitàhè relativamente stabile, per quessa, ùn ci hè in fondu micca esigenze spiciali, è hè solu bisognu à scuntrà e funzioni nurmale di u ghjucatore di publicità.

L'ambiente affruntatu da e macchine di publicità esterna hè cambiabile è deve risponde à più funzioni è esigenze più altu

(1) Mettite prima fora, è deve avè funzioni cum'è waterproof, splusion-proof, dust-proof, anti-furtu, prutezzione di fulmini, è anti-corrosione;

(2) A luminosità di u screnu LCD deve esse altu, in generale 1600, cusì chì a luminosità di u screnu LCD ùn serà micca assai scuru sottu u sole direttu è a luce di alta intensità, è pò esse vistu chjaramente ancu in tempu nuvoloso è grisgiu. ;

(3) Deve avè una bona funzione di dissipazione di u calore è una funzione di temperatura constante, è esse capace di operare nurmale in l'estiu d'alta temperatura o l'invernu friddu;

(4) A macchina di publicità LCD esterna hà una grande putenza di travagliu, cusì un suministru di energia stabile hè necessariu in termini di tensione.

 

3. U costu è u prezzu di i dui sò diffirenti

A macchina di publicità LCD interna hà esigenze funziunali è tecniche più basse, cusì u so costu hè assai più bassu di l'esterno.Dunque, u prezzu di l'internu è l'esternolettore di publicitàs di listessa taglia, versione, è cunfigurazione hè differente, è u prezzu fora sarà più altu chè quellu di l'internu.

Quandu sceglite una macchina di publicità esterna, a decisione hè principalmente basatu annantu à l'ambiente di u locu induve hè utilizatu è a funzione per esse realizatu, è u più impurtante hè l'applicabilità.


Tempu di pubblicazione: 24-novembre-2021