Chì sò i futuri tecnulugii chì affettanu l'effettu di a signalizazione digitale?

Chì sò i futuri tecnulugii chì affettanu l'effettu di a signalizazione digitale?

U prugramma di sorella di signage digitale SoC hè una di parechje innovazioni chì cambianu u disignu è l'integrazione di una nova generazione di display LED è LCD in cumunicazioni.In più di a risuluzione più alta prevista, u spaziu di schermu più grande è l'interattività, a ghjente ne parla sempre.Una varietà di temi, da l'integrazione di l'intelligenza artificiale, à a pussibilità di 5G apre a reta per l'applicazioni di signage digitale in un futuru vicinu.

Interattività

I display di signage digitale interattivu sò stati dapoi un bellu pezzu, ma cù l'avventu di parechje piattaforme analitiche di vendita furnite da i principali fabricatori, l'interattività guadagna un novu significatu.Stu rende l'usu di e persone di a signalizazione digitale più impurtante chè a navigazione è u Novu interessu in a publicità.

A dumanda di i cunsumatori per una sperienza di conversazione più persunalizata è opzioni di hardware più assequibili anu promossi l'adopzione di display interattivi.I marchi maiò utilizanu display LCD è LED cù strati di vetru interattivi per empowering e persone è rinfurzà i mumenti in a vita di ogni ghjornu..

Sempre più persone utilizanu grandi display interattivi di 55 inch è più grande, è cum'è strumentu di vendita ausiliaria, l'assistenti di vendita utilizanu a tecnulugia per creà esperienze persunalizate cù i clienti.

VR\AR\AI

A realtà virtuale circundante, a realtà aumentata, l'intelligenza artificiale è a tecnulugia di proiezzione influenzeranu u futuru disignu di visualizazione?

L'usu è l'effettu di sti tecnulugii dependenu di l'ambiente in quale si trovanu.Per esempiu, VR ùn hè micca una tecnulugia viable in u settore di vendita, perchè hè più cum'è una sperienza "divertente", invece di ciò chì pudemu vede chì pò purtà à una chjama à l'azzione.Ùn importa micca chì tecnulugia hè aduprata, dipende da In u casu d'usu è a manera di integrà in l'esperienza.

Chì sò i futuri tecnulugii chì affettanu l'effettu di a signalizazione digitale?

Integrazione efficace

In più di e migliure tecniche, i novi disinni di visualizazione di signage digitale ponu vene da u catalogu di l'usu in situ, cum'è DOOH è grandi spazii, per creà display più amichevuli è integrati, è attraversu l'espansione, portanu à i pruprietarii di mostra è i so uditori di destinazione benefiziu.

L'innuvazione di u software di signage digitale hà purtatu assai benefici à i pruprietarii senza firma.In più di furnisce un metudu di consegna di cuntenutu scalabile, u software di signalizazione hè ancu utilizatu per furnisce un cuntenutu sopra-target à l'audienza cumminendu u software cù altre tecnulugia cum'è l'analisi video.Cumminata, a marca aumenta l'ingaghjamentu di l'audienza è crea un affari più prufittu.

U benefiziu di l'esperienza in linea hè chì enfatiza l'usu di schermi per generà novi flussi di rivenuti, è a pussibuli monetizazione di publicità è rete sponsorizati.

L'operatori di a rete ricevenu ingressi di publicità, mentre chì i telespettatori fighjanu u cuntenutu ligatu à u cuntenutu di publicità, rinfurzendu cusì a so interazzione cù a marca.


Tempu di pubblicazione: 12 ottobre 2021