L'uppurtunità di u tempu di i media digitali esterni vene

L'uppurtunità di u tempu di i media digitali esterni vene

Sè site un publicista o un venditore, 2020 pò esse l'annu più imprevisible da quandu avete principiatu a vostra carriera.In solu un annu, u cumpurtamentu di i cunsumatori hè cambiatu.

Ma cum'è Winston Churchill hà dettu: "A migliurà hè cambià, è per ottene a perfezione, duvete cuntinuà à cambià".

In l'ultimi anni, un canale hà cambiatu assai, è questu hè a publicità esterna.Quandu vulete fà alcuni cambiamenti freschi à a publicità di marketing chì vene, a publicità esterna hè una bona scelta.

A prugrammatica facilita l'acquistu di media digitali esterni

Prima di u primu bloccu in u 2020, in quantu à a crescita di a quota di mercatu, i media digitali esterni sò stati u canali di publicità in più rapida crescita in u mondu, superendu a radio, i ghjurnali è e riviste.

L'uppurtunità di u tempu di i media digitali esterni vene

Un mutivu maiò di a crescita rapida hè chì i media digitali esterni sò sfarenti da i canali tradiziunali in quale l'alternative digitali cumpetenu direttamente, è ponu ghjunghje è influenzà chì altri canali digitali in linea ùn ponu micca ottene.In una era quandu i dispositi digitali sò guasi inseparabili da e so mani, i media digitali esterni estende a publicità à u mumentu chì a ghjente lascia temporaneamente i so dispositi digitale.

Accoppiatu cù u prugrammaticu chì rende a compra in linea di publicità esterna più còmuda, i media digitali esterni sò diventati un supplementu eccellente à a publicità digitale.

Avete pruvatu i media digitali esterni?Se no, avà hè un bonu tempu per implementà.I prossimi mesi apre una nova era per l'annunciatori, è i media digitali esterni injecteranu un impetu frescu ben meritatu è putente in a vostra publicità di marketing.

Un'altra famosa citazione di Sir Winston Churchill hè perfetta per chjude: "Ancu se ùn mi piace micca esse insignatu, sò sempre prontu à amparà".

L'uppurtunità di u tempu di i media digitali esterni vene


Tempu di Postu: Jul-05-2021