L'incomprensione di l'apparenza pulita di u toccu una macchina

L'incomprensione di l'apparenza pulita di u toccu una macchina

Parechji amichi sanu chì, se a superficia di u touch screen ùn hè micca pulita bè, affettarà a so sperienza è a so vita di serviziu.À questu tempu, di solitu pulisce è sguassate a so superficia, ma assai persone ùn sanu micca.Diversi metudi di pulizia sbagliati ponu causà danni à l'equipaggiu.

1. Asciugà cù una spugna di carta.Se ùn site micca attentu, grattarà a superficia di u touch screen.

2. Spray cù l'acqua per asciucàrisi, hè assai faciule di cortu-circuit u display esternu di novu, è e macchie d'acqua fermanu nantu à a visualizazione, chì hè difficiule di pulizziari, chì affettanu l'effettu di visualizazione di u touch screen.

3. Aduprate alcolu è altri sustanzi chimichi per asciugà è pulizziari, risultatu in un revestimentu speciale nantu à a superficia di u toccu all-in-one machine, chì affetta l'effettu di a visualizazione.

Cumu deve esse sguassatu?Hè ricumandemu d'utilizà un pannu suave o vetri high-end senza sguassate delicatamente per sguassà a polvera esterna.Per impronte digitali è macchie d'oliu nantu à u toccu all-in-one machine, ci deve esse un agentu di pulizia speciale.Hè da nutà chì avete bisognu di andà da u mità di u screnu à l'esternu.Asciugà finu à chì l'agente di pulizia nantu à a pantalla hè pulita.Ùn lasciate micca l'acqua flussu in l'interfaccia trà u screnu all-in-one è u quadru di u screnu durante u prucessu di asciugà per evità u cortu circuitu è ​​brusgià a visualizazione, è ùn utilizate micca una spugna dura per asciugà u toccu Una macchina.

L'incomprensione di l'apparenza pulita di u toccu una macchina


Tempu di pubblicazione: 24-sep-2021