I vantaghji di u digital signage

I vantaghji di u digital signage

 

I media tradiziunali sò relativamente fissi, i cunsumatori si lamentanu di l'uniformità di a publicità, ma nimu pò scappà, sò passivamente accettate, chì dipende di quale a publicità hè creativa, chì l'effettu di publicità hè bonu.Da un latu, avemu sublime constantemente u cuntenutu di publicità, da l 'altra banda, avemu luttari à truvà un novu traspurtadore cumunicazione, è l 'emergenza di macchina publicitariu solu risolvi stu prublema.U so publicu largu hè u più cumpletu di u vastu numeru di cunsumatori, cusì hè più faciule per piglià l'attinzioni di u vastu numeru di cunsumatori, perchè a cumunicazione di publicità hè più in u locu, più influente.

casu di signage digitale 11
1. High rate d'arrivu di publicità pò lancià rapidamente è efficace una campagna di publicità.A causa di i modi spiciali è estensivi di cumunicazione publicitariu, pò furnisce infurmazioni publicitarii à decine di millaie di persone.
2. Comparatu cù ghjurnali, radiu è altri media, u costu per mille persone (CMP) di publicità video hè relativamente bassu, chì hè solu un decimu di u costu per mille persone di ghjurnali, radiu è altri media.
3. Comparatu cù i media TV cable, a capacità di publicità hè grande, a rinuvazione di cuntenutu hè rapida, è a continuità di l'infurmazioni hè bona.U flussu di pupulazione hè grande, u tassu di l'audienza media hè altu, è l'attenzione di i passageri hè alta.
4. Comparatu cù a publicità esterna, hà una leghjibilità più forte, a visibilità è l'integrità di a diffusione di l'infurmazioni.
5. Comparatu cù a publicità stampata, a publicità TV hà più vantaghji, soprattuttu adattatu per a prumuzione di l'imaghjini di marca.


Tempu di Postu: Apr-30-2021