A schermu di splicing LCD hè cusì faciule d'utilizà, cumu sceglie u schermu di splicing?

A schermu di splicing LCD hè cusì faciule d'utilizà, cumu sceglie u schermu di splicing?

Avà chì u mercatu hè più è più cumpetitivu, assai imprese attraenu i clienti per ghjucà in i magazzini cù parechji dispositi di visualizazione cum'è i video musicali.In rialità, l'equipaggiu generale hè più di 65 inch, è u prezzu hè assai caru.Per quessa, se sceglite un display di grande schermu, di solitu utilizate LCD o LED LCD splicing screen.Perchè i particeddi LED sò più forti di LCD, l'experientia interna di u cliente è a robba interna anu una grande influenza, cusì usemu LCD splicing screen hè megliu, è l'effettu visuale hè peggiu di LED.

U schermu LED LCD splicing hè un novu sistema di patch di grande schermu, chì hè cumpostu da una sola schermu LCD splicing, chì diventerà chjuca secondu i bisogni, u prucessu di trasportu è u muvimentu hè simplice, a stallazione hè còmuda, u splicing wireless. l'effettu di visualizazione di u screnu hè sempre luminoso, è hè largamente utilizatu in l'usu di a vita.

A schermu di splicing LCD hè cusì faciule d'utilizà, cumu sceglie u schermu di splicing?

U schermu di splicing hè un pruduttu finitu cumpletu, chì hè prontu à aduprà, è a stallazione hè simplice quant'è blocchi di custruzzione.U splicing è a stallazione di schermi LCD unichi o multiplici hè assai simplice.U bordu intornu à u screnu hè solu 9 mm di larghezza, è a superficia di u screnu hà ancu una capa protettiva di vetru duru, un circuitu d'allarme di cuntrollu di temperatura intelligente integratu adattatu per u screnu, è un sistema di raffreddamentu unicu "dispersione rapida".Ùn hè solu adattatu per l'ingressu di signali digitale, ma u supportu per i signali analogichi hè ancu unicu.

Inoltre, ci sò parechje interfacce di signali di l'etichetta chì ponu accede à i segnali analogichi è digitali à u stessu tempu.L'ultima tecnulugia pò realizà intelligenza tridimensionale.A serie di schermi splash usa a tecnulugia di trasfurmazione digitale unica più avanzata di u mondu, chì vi permette di sperimentà veramente u grande schermu Full HD.

U screnu hè una unità di visualizazione di cristalli liquidi cumpletu, chì pò esse usata cum'è una visualizazione separata, è a visualizazione di cristalli liquidi pò esse cunnessi à una grande schermu.Sicondu i bisogni di l'usu, a funzione di realizà a variabile grande schermu pò esse cambiata.

In cunfrontu cù altri modi di visualizazione, chì sò i vantaghji di i schermi LCD splicing?

1. Effettu impattu, grandi è picculi imprese pò cresce infinitu.

2. Cuntrastu, alta luminosità.A luminosità alta pò vede chjaramente u screnu.

3. Qualità di stampa chjaru, ognunu cù una risoluzione di 1920 * 1080.A risoluzione di ogni pezzu hè stata radduppiata.

Sapete cumu sceglie u screnu di splicing LCD?

1. Prima, avemu bisognu à fighjulà a dimensione gap di u screnu puzzle, sceglie una piccula schermu LCD slit, è vede s'ellu a struttura generale hè ferma è l'apparenza hè bella.

2. Sceglite un pannellu LCD d'alta qualità, principarmenti osservà a luminosità è l'equilibriu di u culore di u display LCD.

3. Ghjudicate da i dati di u pannellu LCD, a pantalla di patch LCD pò esse usata per un bellu pezzu, cusì sceglite un pannellu cù un altu rendiment.

4. Sè vo sceglie una schermu LCD cù una bona reputazione di marca, vi ponu fà i seguenti ricerche di u mercatu, cumpresi servizii post-vendita è mantenimentu.


Tempu di pubblicazione: 16 ottobre 2021