Cumu fà chì a vostra segnaletica digitale attira l'attenzione?

Cumu fà chì a vostra segnaletica digitale attira l'attenzione?

Outdoor
Certi ristoranti di vitture utilizanu a signalizazione digitale per ordini ordini.Ma ancu s'è u ristorante ùn hà micca una strada d'autostrada, i display LCD è LED esterni ponu esse aduprati per a prumuzione di a marca, mostra menu, è attrae i pedoni chì passanu.

casu di signage digitale 13

Coda interna

Mentre u cliente aspetta, a visualizazione digitale pò visualizà infurmazioni nantu à l'attività promozionale o i servizii di catering.I pranzi sò assai impurtanti per parechje marche, in particulare pranzi di travagliu è riservazioni di gruppu.Hè ancu assai impurtante per fà un bonu usu di u tempu d'attesa di i clienti.Certi marchi utilizanu ancu chioschi d'autoserviziu per urdinà i pasti, chì permettenu à i clienti di fà pagamenti senza aspittà à u cassiere.

 

Menu board

Parechje ristoranti cù u serviziu di bancone anu cuminciatu gradualmente à a transizione à l'usu di tavulini di menu digitale, è certi ancu mostranu u statutu di l'ordine à traversu u screnu di visualizazione per u scopu di coglie pasti è riservazione in anticipu.

cassa di signaletica digitale 4

Zona di pranzu

I ristoranti ponu trasmette video di marca o prugrammi di divertimentu, o affissà prudutti d'altu marghjenu cum'è bevande è dessert speciali durante i pasti di i clienti per vendite visuali.

Tutti i casi sopra ponu aumentà in modu efficace u tempu di permanenza di i clienti (mentre riducendu u tempu d'attesa di i clienti) è aumentà i rivenuti di u ristorante à u stessu tempu.


Tempu di Postu: Apr-27-2021