Vantaghji di a segnaletica digitale esterna in a custruzzione urbana!

Vantaghji di a segnaletica digitale esterna in a custruzzione urbana!

1.Funzioni innovatori
1. Aghjunghjite un dispositivu di cuntrollu di broadcast in l'armadiu esterno, chì pò gestisce convenientemente è efficacemente l'equipaggiu è u cuntenutu di trasmissione à traversu a rete, è sustene una varietà di modi di rete.

2. I dispusitivi Touch ponu esse stallati per fà u cuntenutu visualizatu più interattivu, interessante è attraente, è ponu megliu ghjunghje u scopu di a trasmissione di l'infurmazioni è l'interazzione.
3. U sistema usa un LCD d'alta definizione industriale, di alta luminosità cum'è terminal di visualizazione, cù una luminosità di 3000cd/m², durable è senza prublemi 24 ore à ghjornu.

2.Interazione di serviziu
Commercial Street hè una cumminazione di shopping, pranzi, divertimentu è edifici di uffici.Duverebbe avè a capacità di flussu liberamente diverse attività ecunomiche, commodities è diversi elementi per furnisce servizii cumpleti, efficaci è convenienti.

1. Serviziu di trasportu: pò aiutà à e persone à truvà u megliu itinerariu à u so destinazione è ricurdà à e persone di e cundizioni di u trafficu nantu à a strada.

2. Servizi di infurmazione cumunicazione: cuntrollu di trasmissione wireless, cuntrollu cumuni in rete, sistema di supportu di serviziu di fondo, playback di cuntrollu remoto.

3.Servizi di divertimentu è di divertimentu: ricarica in emergenze, copertura WiFi cumpleta in strade cummerciale, shopping publicu è promozione di publicità di marca

Vantaghji di a segnaletica digitale esterna in a custruzzione urbana!

 


Tempu di post: 08-08-2021