Cosa hè un schermu specchiu?

Cosa hè un schermu specchiu?

schermu specchiu LED, cumunimenti canusciutu comu schermu static, hè evoluzionatu da a macchina publicitariu, è appartene dinù à display LED picculu-pitch.U schermu di specchiu di publicità ED hè cuntrullatu da u software di u terminal, a trasmissione di l'infurmazioni di a rete è a visualizazione di u terminal multimediale custituiscenu un sistema cumpletu di cuntrollu di publicità, è a publicità hè realizata per mezu di materiali multimediali cum'è stampe, testu, video è plug-ins.

Cù u sviluppu di i media di publicità è a prosperità crescente di l'ecunumia cummerciale, i machini di publicità sò spuntati in u campu di visione di e persone, è i schermi di specchi di publicità LED sò diventati sempre più utilizati, cum'è centri commerciali, catering, lanci di prudutti, matrimonii. , alberghi, aeroporti, magazzini di lussu, catene di magazzini, sale di ricezione, schermi mobili, video in tempu reale, catering, sale di ricezione speciali, etc.

图片1
Vantaghji di u schermu di publicità specchiu LED:
1. Corpu di schermu sottile è ligeru, mantenimentu di fronte, disignu apparenza strives à prisentà una atmosfera high-end, moda è novu, mètudu di stallazione flexible, chì ponu risponde à i bisogni di stallazione di diversi scenarii di applicazione.

2. U sistema adopta un disignu zero-setting, chì hè simplice è cunvene per uperà, è l'annunziu hè plug-and-play.Pudete ammaistrà tuttu attraversu u monitoraghju remotu intelligente è a gestione di l'APP per u telefuninu.U schermu di u specchiu LED pò esse spliced ​​à vuluntà, cusì l'area hè più grande, l'angolo di vista hè più largu, hè più attraente chè LCD tradiziunale è DLP, è l'impattu visuale hè più forte.

3. In u statu staticu, i requisiti per u culore è a chiarità sò più evidenti chì u video dinamicu, è l'audienza pò vede più detallatu in u statu staticu, chì hà i so vantaghji in u trattamentu di u culore di close-up è ripples.

4. L'stabilità pò cuntrullà l'imaghjini fissi per saltà in pochi sicondi, è ùn ci sarà micca fenomenu di veloce è lentu.È a stabilità di u sistema di gestione di cuntrollu è a liberazione di l'infurmazioni


Tempu di post: Jul-05-2022