Chì sò i vantaghji di i schermi di splicing LCD?

Chì sò i vantaghji di i schermi di splicing LCD?

Fighjendu da luntanu, cù u prugressu di a sucetà è u migliuramentu di u livellu di a scienza è a tecnulugia, u sistema di liberazione di publicità intornu à noi hè sempre in aghjurnamentu.Sia chì site in strada o in un centru cummerciale, pudete sempre vede publicità video assai belli è abbaglianti intornu à voi.Fighjate più attente à i publicità video originali chì sò cuciti unu per unu.Certi grandi schermi in Splicing City ùn guardanu micca cun cura, è pensanu chì hè un pezzu tutale di schermu appesu à u muru o à mezu à u centru cummerciale.Ci sò assai introduzioni nantu à i schermi di splicing in u mercatu, soprattuttu perchè u scopu di l'applicazione di i schermi di splicing LCD hè assai largu.Tutti i stori di a vita ponu aduprà, finu à chì implica a visualizazione, è ùn pò micca solu esse usatu per i schermi di TV.Broadcasting, screening, è splicing pò ancu esse usatu, chì ponu risponde à i bisogni di diversi campi è sceni diffirenti, è a gamma di scelte hè assai larga.

Dopu avè sottumessu a riforma LED, i schermi LCD splicing sò attualmente usati per publicità.A struttura di LCD hè di mette una cellula di cristalli liquidi trà dui sustrati di vetru paralleli.U vetru di sustrato inferiore hè dotatu di TFT (transistor di film sottile), è u vetru di sustrato superiore hè dotatu di un filtru di culore.U signale è a tensione nantu à u TFT sò cambiati per cuntrullà e molécule di cristalli liquidi.Girate a direzzione, in modu di cuntrullà se a luce polarizzata di ogni puntu di pixel hè emessa o micca per ottene u scopu di a visualizazione.L'LCD hè custituitu da dui vetri di vetru cù un grossu di circa 1 mm, siparati da un intervallu uniforme di 5 mm chì cuntene materiale di cristalli liquidi.Perchè u materiale di cristalli liquidi stessu ùn emette micca luce, ci sò tubi di lampa cum'è fonti di luce in i dui lati di u screnu di visualizazione, è ci hè una piastra di retroilluminazione (o ancu una piastra di luce) è una film riflettente in u spinu di u screnu di cristalli liquidi. .U pianu di retroilluminazione hè cumpostu di materiali fluorescenti.Pò emette luce, a so funzione principale hè di furnisce una fonte di luce di fondo uniforme.Allora, perchè sò i schermi di splicing LCD cusì populari, è chì sò i vantaghji?

Chì sò i vantaghji di i schermi di splicing LCD?

1. Large angolo di vista di LCD schermu splicing

Per i primi prudutti di cristalli liquidi, l'angolo di vista era una volta un grande prublema chì limitava u cristallu liquidu, ma cù l'avanzamentu cuntinuu di a tecnulugia di cristalli liquidi, stu prublema hè stata risolta cumplettamente.A pantalla LCD DID utilizata in u muru di cortina di splicing LCD hà un angolo di vista di più di 178 gradi, chì hà righjuntu l'effettu di l'angolo di vista assolutu.

2. Longa vita è costu di mantenimentu bassu

U cristallu liquidu hè attualmente u dispusitivu di visualizazione più stabile è affidabile.A causa di a piccula generazione di calore, u dispusitivu hè assai stabile è ùn pruvucarà micca fallimentu per l'aumentu di a temperatura eccessiva di i cumpunenti.

3. a risuluzione hè alta, u ritrattu hè luminoso è bellu

U puntu di u puntu di u cristallu liquidu hè assai più chjucu cà quellu di u plasma, è a risuluzione fisica pò facilmente ghjunghje è superà u standard d'alta definizione.A luminosità è u cuntrastu di u cristallu liquidu sò alti, i culori sò brillanti è brillanti, a visualizazione di u pianu puru hè cumplettamente liberu di curvatura, è l'imaghjini hè stabile è ùn sferisce micca.

4.low generazioni di calore, dissipation di calore viloci, è bassu cunsumu putenza

L'equipaggiu di visualizazione di cristalli liquidi, bassa putenza, calore bassu hè sempre stata elogiata da a ghjente.U putere di una schermu LCD di piccula dimensione ùn hè micca più di 35W, è a putenza di una schermu LCD di 40-inch hè solu circa 150W, chì hè solu circa un terzu à un quartu di quellu di plasma.

5. Ultra-sottile è liggeru, faciule da portà

U cristallu liquidu hà e caratteristiche di grossu sottile è pesu ligeru, chì ponu esse facilmente spliced ​​è installatu.U schermu LCD dedicatu di 40-inch pesa solu 12.5KG è hà un gruixu di menu di 10 cm, chì hè ineguagliatu da altri dispositi di visualizazione.

6.the apertura è scalabilità di u sistema

Rete digitale ultra-narrow-edge intelligente LCD splicing sistema seguita u principiu di sistema apertu.In più di l'accessu direttu à i segnali VGA, RGB è video, u sistema deve ancu esse capace di accede à i segnali di a rete, a voce di banda larga, etc., è pò cambià diversi signali in ogni mumentu È una visualizazione dinamica cumpleta, per furnisce l'utilizatori cù un interattivu. piattaforma, è sustene u sviluppu secundariu;u sistema deve avè a capacità di aghjunghje novi equipaghji è novi funzioni, facendu l'espansione hardware assai simplice.À u listessu tempu, u software solu deve esse allargatu è aghjurnatu per risponde à i bisogni senza mudificà u prugramma fonte.E parti hardware è software di u sistema ponu facilmente "avanzà cù i tempi".

Lochi di applicazione di LCD splicing:

1. Terminal di visualizazione di l'infurmazioni per l'industrii di trasportu cum'è aeroporti, porti, docks, metro, autostrade, etc.

2. Terminale di visualizazione di l'infurmazioni finanziarii è di securities

3. Display terminals per u cummerciu, publicità media, visualizazione di prudutti, etc.

4. Educazione è furmazione / sistema di videoconferenza multimediale

5. Dispatch è sala di cuntrollu

6. Sistema di cumandamentu d'urgenza di militari, guvernu, cità, etc.

7. Sistema di surviglianza di a minera è di l'energia

8. Sistema di cumandamentu per u cuntrollu di u focu, a meteorologia, l'affari marittimi, u cuntrollu di inundazioni è u centru di trasportu


Tempu di pubblicazione: 14-10-2021