Chì sò i vantaghji è e caratteristiche di i schermi di publicità LED esterni?

Chì sò i vantaghji è e caratteristiche di i schermi di publicità LED esterni?

Outdoor LED large screen hè una di e forme principali di publicità in a cità.Hà una forte pertinenza è attenzione.Hè una parte impurtante di u layout di a custruzzione di l'ambiente urbanu mudernu.Cumplementa a bellezza di a cità, u layout di i buttreghi, è i ligami di e strade., E ancu diventà un paisaghju in una metropoli muderna, chì sò i vantaghji specifichi è e caratteristiche di i schermi di publicità LED esterni?

11

Forte impattu visuale

UDisplay LEDhà e caratteristiche di grande dimensione, muvimentu è integrazione di sonu è stampa, chì ponu tuccà i sensi di l'audienza in tutte e direzzione, trasmette in modu efficace l'infurmazioni per guidà u cunsumu.U publicu face ogni tipu di publicità.A causa di u spaziu di memoria limitata è a diffusione di l'infurmazioni infinita, l'attenzione di u display LED hè diventata gradualmente una risorsa scarsa.Dunque, l'ecunumia di l'attenzione hè diventata a più grande misura di l'effettu di publicità.

Copertura alta

I display LED esterni sò generalmente installati in distretti cummerciale high-end è centri di trasportu cù alta densità di folla.Per mezu di a cumunicazione à alta frequenza cù i cunsumatori, u display LED stimula u forte desideriu di i cunsumatori di cumprà è di liberazione.

Tasso di dislike di u publicu bassu

A publicità LED esterna pò trasmette prugrammi à più audienze in modu reale è puntuale attraversu a tecnulugia di trasmissione in diretta.U so cuntenutu include temi spiciali, culonni, spettaculi di variità, animazioni, drammi radio, drammi TV, etc. U cuntenutu hè riccu, è evita i barrieri di cuntattu causati da l'evitamentu di l'audienza di publicità.A ricerca mostra chì u ritmu di dislike di l'esternoDisplay LEDpublicità hè assai più bassu di quellu di publicità TV.

L'aghjurnamentu di a cità

Aduprate publicità LED per liberà qualchi infurmazione di u guvernu è video promozionali urbani, chì ùn ponu micca solu bellezza l'imaghjini di a cità, ma ancu migliurà a qualità è u gustu di a cità.Display LEDI schermi sò oghji largamente usati in stadii, centri di locu, publicità, trasporti, etc. Pò riflette indirettamente a vita ecunomica, culturale è suciale di una cità.


Tempu di post: 17-novembre-2020