Vantaghji di u touch screen all-in-one

Vantaghji di u touch screen all-in-one

1. U toccu all-in-one machine pò vede dinamicamente u mudellu tridimensionale di l'ughjettu, è hà una bona funzione spirienza interattiva.L'audienza pò operà da sè stessu attraversu a macchina touch all-in-one, è "toccu" l'ughjettu à distanza zero nantu à u screnu.L'audienza pò ancu rotà è zoom in u screnu di a macchina touch-all-in-one, apprezzà liberamente l'ughjettu, è vede a struttura di l'ughjettu da parechji anguli è in alta definizione., Forma, culore è altri dettagli.Inoltre, u toccu all-in-one machine hè ancu equipatu cù una introduzione viva è cuncisa di l'infurmazioni di l'ughjettu è a cunniscenza rilativa.Mentre a visualizazione tridimensionale di l'uggetti arricchisce a forma è u cuntenutu di l'esposizione, satisface ancu a curiosità è a curiosità di l'audienza in una misura più grande, è rende a massa A visita è l'apprendimentu diventanu vividi è interessanti.
Vantaghji di u touch screen all-in-one2. Tecnulugia Touch, supportu USB interfaccia touch screen, supportu a funzione di input di scrittura a manu, è cooperate cù altre software per realizà a lavagna elettronica, disegnu è altre funzioni interattive.
3. Base dedicata toccu regulable.
4. Multi-touch, supportu massimu 36-point touch, dece dita ponu esse aduprate à u stessu tempu, a vostra operazione sharp farà vergogna à l'altri attori.
5. Disegnu prufessiunale di 30 °-90 °, grande angulu d'elevazione, regulabile, basa dedicata di tippu toccu, chì permette à l'utilizatori di aghjustà u megliu angulu d'usu cum'è piace.
6. Resistive, capacitive, infrared, otticu, touch screen sonic, pusizzioni precisa.
7. Touch senza deriva, currezzione autumàticu, funziunamentu di precisione pussibule.
8. Pudete tuccà cù i vostri ditte è a penna molle.
9. Distribuzione di punti di toccu d'alta densità: più di 10 000 punti di toccu per inch square
10. Alta definizione, senza travagliu di vetru.I requisiti ambientali ùn sò micca alti, è a sensibilità hè alta.Adatta per travaglià in diversi ambienti.


Tempu di post: 08-05-2021